دکوراسیون سالن زیبایی بانوان

دکوراسیون سالن زیبایی بانوان

آرایشگاه جز یکی از پولساز ترین حرفه ها به حساب می آید، دکوراسیون سالن زیبایی بانوان با طراحی شیک و لوکس حس بهتری را به مشتری انتقال می‌دهد.

 

دکور آرایشگاه 

دکوراسیون سالن زیبایی بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است و در اکثر اوقات موجب موفقیت ، جذب مشتری  و همچنین مطرح شدن بیشتر آن آرایشگاه می شود.

بیشتر آرایشگران امروزه سعی دارند به تغییر دکوراسیون سالن زیبایی خود بپردازند دکوراسیون مناسب در سالن زیبایی می تواند سود آوری بیشتری برای شما به همراه داشته باشد.

اولین قدم برای  شما انتخاب یک سبک مشخص و مناسب می باشد، دکوراسیون مدرن، انتخاب خوبی برای شما بشمار می رود.

مبلمان و اکسسوری هایی که در این فضا مورد استفاده قرار میگیرد بسیار در دکوراسیون شما موثر خواهند بود بنابراین از مبلمانی متناسب با سبک مد نظر استفاده کنید.

 از مبلمانی با رنگ هایی متناسب با تنالیته ی رنگی فضا خود بهره جویید.

 

انتخاب رنگ در دکوراسیون سالن زیبایی بانوان

عامل مهم دیگر در طراحی دکوراسیون سالن زیبایی بانوان، انتخاب رنگ های مناسب است که بسیار حائز اهمیت می باشد.

رنگ های تیره اگر به صورت مطلق استفاده شود در درجه اول باع کوچک شدن فضا و ایجاد حس غم و افسردگی در محیط می شود و ممکن است مشتریان شما حس خوبی را از فضا تجربه نکنند.

حال اگر رنگ شما جزئی از انتخاب شما می باشد پیشنهاد شرکت مهندسین مشاور فلات سبز به شما دوستان اکسنت وال (دیوار شاخص) می باشد.

 ترکیب رنگی مناسبی برای دکوراسیون آرایشگاه انتخاب کنید،  شما باید رنگ‌های شاد و جذاب را وارد فضا کنید و به فضا روح بدهید، تا مشتری با ورود به فضا احساس نشاط کند.

ترکیب رنگی مناسب برای سالن زیبایی معمولاً رنگ هایی می باشد که حس جلال، جبروت را به مشتری القا کند، رنگ های سفید، طلایی، نقره ای، این حس را بیشتر از بقیه رنگ ها مخصوصاً در دکوراسیون سالن زیبایی بانوان به مشتری منتقل می کند.

شما می توانید با استفاده از این ترکیب رنگ ها دکوراسیون سالن خود را چند برابر کنید.

رنگ صورتی انتخاب مناسبی برای بسیاری از سالن های زیبایی می باشد که انتخاب آن انتخاب هوشمندانه ای می باشد. 

این رنگ در بین خانم های جوان بسیار پر طرفدار بوده و استفاده از آن در کنار رنگ سفید بسیار جذاب تر خواهد بود.

 

 نورپردازی را در طراحی سالن زیبایی

نور یک سالن آرایشی از اهمیت بالایی بر خوردار است به دلیل اینکه شما برای میکاپ کردن مستلزم نور خوب و کافی هستید و بنا به شرایط جامعه نمی توانید خیلی از نور طبیعی در سالن خود استفاده کنید.

نورپردازی باید بگونه ای باشد که سالن شما همانند یک استدیو پر نور و بدون سایه باشد، بنابر این شما در طراحی سالن زیبایی نیازمند نور پردازی حرفه ای هستید.

 

دکوراسیون سالن زیبایی بانوان

 

نظم در سالن زیبایی

با طراحی فضای نشیمن در سالن آرایشگاه به مشتری احترام بگذارید.

بهتر است در فضای داخلی  با رعایت اصول طراحی، فضایی شیک و خاص به ایجاد دکوراسیون جذابی بپردازید که برخی از مشتریان شما که با خود همراه می آورند بتوانند از آن فضا استفاده نمایند.

نصب باکس های آویز لباس از دیگر خدمات مستلزم برای یا سالن زیبایی می باشد.

 

دکوراسیون سالن زیبایی بانوان

 

برای جلوگیری از بی نظمی فضای پذیرش طراحی کنید، بخش پذیرش به گونه ای طراحی شود که مشتریان به محض ورود در همان فضا هماهنگی های لازم را انجام دهد.

طراحی این بخش از ایجاد هرج و مرج در سایر بخش های سالن شما جلوگیری می کند.

 با طراحی قفسه به دکوراسیون آرایشگاه نظم بدهید، شلف ها می توانند به عنوان قفسه هایی شیک برای قراردادن وسیله های کاربردی فضای شما بشمار روند.

نصب باکس و قرار دادن لوازم دکوری فانتزی زیبایی چشمگیری به آرایشگاه شما ارائه می دهد.

 

کفپوش سالن زیبایی

 

کفپوش هایی مانند لمینت، سرامیک، سنگ که ترجیحاً رنگ روشنی داشته باشد استفاده کنید که در صورت آلودگی نمایان شده و بلافاصله برای نظافت آن اقدام شود .

بهنر است از متریالی استفاده شود که پاکسازی آن آسان باشد.

 

 

گل ها در دکوراسیون سالن زیبایی بانوان

 از معجزه گیاه در سالن آرایشگاه استفاده کنید، گل ها و گیاهان در هر فضایی که مورد استفاده قرار می گیرد باعث زیبایی چند برابری آن فضا می شود طراوت و نشاط را به آن مکان هدیه می دهد.

اما حتما باید از گل هایی استفاده کنید که آپارتمانی باشد دیوار های سبز نیز هم ایده ی خوبی برای دکوراسین شمابشمار می رود و علاوه بر زیبایی  به تلطیف هوا و بهبود کیفیت هوای سالن می پردازد 

 

دکوراسیون سالن زیبایی بانوان

 

فضاهای مختلف خدماتی را حرفه ای طراحی کنید

 

دکوراسون سالن زیبایی بانوان

 

طراحی صندلی و نیمکت های شیک و متناسب با خدمات مربوط به این دسته از بخش های زیبایی، تنها لازمه ی طراحی و دکوربندیاز سالن زیبایی است.

فقط با کمی خلاقیت فضایی خیره کننده داشته باشید.

 

دکوراسون سالن زیبایی بانوان

 

آثار هنری را دست کم نگیرید

یکی از کار‌هایی که می‌تواند جلوه بسیار خاصی به دکوراسیون آرایشگاه زنانه شما ببخشد آن است که به سراغ آثار و تابلو های هنری بروید .

 

 

جدیدترین ترند دکوراسیون سالن زیبایی بانوان

یکی از ترند های امروزی دکوراسیون سالن زیبایی بانوان ایجاد یک فضای سبز در محوطه آرایشگاه می باشد، با قرار دادن یک سازه چادری، یک لمکده برای نشستن،  می توانید آن فضا را برای مشتریان خود فراهم سازید که در آن فضا با صرف یا فنجان قهوه و یا نوشیدنی در صف انتظار بمانند.

شما نیز اگر در آرایشگاه خود تراس، حیاط، حیاط خلوت دارید می توانید از آن بهینه استفاده کنید.

 

دکوراسیون سالن زیبایی بانوان

بخشی از خدمات سالن ها برای به کمتر کردن گاز ناشی از این مواد نیازمند داشتن یک محیط باز هستند تا درجه آسیب را به حداقل برسانند.

حتی شما می توانید با اعمال سیستم های گرمایشی سرمایشی متناسب با فضای باز آن را برای استفاده از هر چهار فصل آماده سازید.

 

مهندسین مشاور فلات سبز مجری، مشاور و طراح دکوراسیون داخلی شما میتوانید برای داشتن یک دکوراسیون  یک دکوراسیون دلنشین ما را همراهی کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

 

 

 

بالا